Welkom bij Lokaal Netwerk Brainport Regio

Welkom op de website van de het VVD Lokaal Netwerk Brainport Regio.

Binnen ons lokale netwerk vallen de gemeenten Eindhoven, Son & Breugel en Waalre. In ons netwerk is ook de jongerenafdeling JOVD actief.

Onze Visie is om de VVD Brainport Regio een politiek liberaal klimaat te laten scheppen voor onze inwoners, ondernemers, beroepsgroepen zoals onderwijzend personeel, maatschappelijke organisaties, politie-, brandweer- en ambulance personeel, maar ook studenten, forenzen expats en alle andere mensen die niet zijn genoemd. Want mensen, daar draait het bij de VVD om.

Je eigen verantwoordelijkheid nemen, initiatieven ontplooien om met elkaar ons Nederland en onze Regio verder vorm te geven.

Onze Doelen zijn om voor het lokale bestuur kwalitatief raadsleden en wethouders  te leveren in de diverse gemeenteraden om het bestuur van onze gemeenten goede en verantwoorde besluiten te laten nemen waarvan iedereen kan profiteren, met een gezonde financiële basis.

Met het organiseren van politieke cafe’s, debatavonden, maar ook wijk- en werkbezoeken willen wij samen met onze VVD-leden en sympathisanten onze liberale waarden uitdragen.